четвер, 21 травня 2020 р.

Дистанционное обучение 22.05.2020

БИОЛОГИЯ 8 КЛАСС   22.05.2020 
тема"строение и функции репродуктивной системы. менструальный цикл.оплодотворение. беременность
https://www.youtube.com/watch?v=NjOmbErBNbk
https://www.youtube.com/watch?v=I1859VWV-gw

Проработайте параграф 62-64. выполните задание с таблицей с 278
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com


основы здоровья 5 КЛАСС 22.05.2020 
тема" Підсумкове заняття з теми соціальна складова здоровя "
І рівень (0.5 бали)
1.     Основні документи, якими проголошуються права і обов’язки громадян, дорослих і дітей:
А  правила для учнів школи;
Б   програма «Здорова нація»;
В  Конвенція ООН про права дитини;
Г  правила безпеки для дітей.

2. Учні мають право на:
А  посилено працювати;
Б   цілий день грати в ігри;
В  медичне обслуговування;
Г  повноцінне харчування.

3. Невербальне спілкування, це:
А  обмін інформацією без слів;
Б  обмін думками;
В  обмін реченнями;
Г  обмін фразами.

    4. Обов’язки учнів 5 класу:


А  самостійно готувати обід і вечерю;
Б  старанно і наполегливо вчитися;
В  служити у військових формуваннях;
Г  піклуватися про своє здоров’я, зміцнювати його.



5. Ознаки агресивної  поведінки:
А  жалісний погляд;
Б   стиснуті кулаки;
В   насуплені брови;
Г   вільна хода.
   
     6. Шляхи інфікування ВІЛ:
А   через комах;
Б    через кров;
В    від матері до немовляти;
Г    спільне користування одягом.

ІІ рівень (1 бал)

      7. Дайте визначення поняття.
Туберкульоз –  …
    
 8. Вкажіть правильні твердження.
А  Ніхто не може примусити мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю.
Б   Спілкування не впливає на здоров’я, навчання та поведінку.
В   Слід поважати усіх членів родини, їхні звички, роботу, прагнення й бажання.
Г  У підлітковому віці неможливо захворіти на СНІД.


       9. Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.
Термін
Визначення
1  Конституція
А  синдром набутого імунного дефіциту
2  Щеплення
Б  основний закон держави
3  СНІД
В  здатність організму захищатися від чужорідних чинників
4  Імунітет
Г вакцинація, метод профілактики інфекційних та бактеріальних захворювань
   

ІІІ рівень (1,5 бали)

10. Назвіть види та ознаки спілкування.

11. Що дитині потрібно, аби бути щасливою?


IV рівень (3 бали)

12.Поясніть: причини та наслідки СНІДу.



фото отчет   прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



БИОЛОГИЯ 10 КЛАСС 22.05.2020 
тема"Підсумкова контрольна робота"
І. Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну ( по 0,5балів за правильну відповідь)
1. До неклітинних форм життя належать:
 А) тварини;                           В) віруси;
 В) рослини;                           Г) гриби.
2. Які речовини потрібні для автотрофного живлення картоплі?
 А) білки й  олії;                                  Б) кисень й вода;
 В) вода та вуглекислий газ;              Г) вуглеводи і мінеральні солі .
3.Захворювання на цингу виникає при нестачі в організмі вітаміну:
А) С ;                 Б)  В12;                         В)  В6;                  Г)  D.
4. Перевищення йонів фтору у воді призводить до захворювання:
А) холера;                                              Б) гельмінтоз;
В) флюороз;                                           Г) рахіт.
5. Який тип успадкування такої ознаки як гемофілія людини:
А) аутосомно-домінантний;
Б) Х-зчеплений домінантний;
В) аутосомно-рецесивний;
Г) Х-зчеплений рецесивний.
  6. Оберіть основне джерело комбінаційної мінливості:
А) реплікація;      Б) модифікація;    В) кросинговер;      Г) мутації.
  7. Як називаються мутації, що виникають в статевих клітинах:
А) соматичні;     Б)  генеративні;   В) домінантні;    Г) рецесивні.
  8. Які із біологічних мутагенів найнебезпечніші для організму людини:
А)віруси грипу;                     Б) соланін;
В) отрута гадюки         ;                  Г) стафілококи.
  9. Як називається лікування захворювань шляхом заміни дефектних генів:
А) хіміотерапія ;   Б) аромотерапія;   В) гірудотерапія;    Г) генотерапія.
10. Яким буде співвідношення за генотипом серед нащадків за моногібридного схрещування  гетерозиготних батьківських особин у разі неповного домінування
А) 1:1                    Б)3:1                     В) 1:2:1                    Г) 9:3:3:1.

ІІ. ( По 1 балу за повністю правильну відповідь на запитання).
11. Установіть відповідність між функціональним процесом і рівнем організації живої матерії:
 1. догляд зграї за потомством,                  А) екосистемний,
 2. мейоз,                                                      Б) популяційно – видовий,
 3. нервова регуляція функцій,                   В) організмів,
 4. кругообіг речовин й енергії,                  Г) клітинний,
                                                                     Д )молекулярний.
12. Установіть відповідність між відділами  рослин і представниками.
 А) Мохоподібні,                                       1. ламінарія, саргасум,
 Б) Покритонасінні,                                   2. сфагнум, зозулин льон,
 В) Голонасінні,                                         3. кипарис, ялиця,
 Г)  Папороті ,                                            4. шипшина, ромашка,
                                                                   5. щитник чоловічий, орляк


  13. Установіть відповідність між процесами ембріогенезу  людини та їхнім значенням
1. Дроблення;               А. Формування дитячого місця,
2. Гаструляція;              Б. Утворення бластомерів,
3. Плацентація;             В. Прикріплення зародка до стінок матки,
4. Імплантація;              Г. Утворення тканин й органів,
                                     Д.  Формування двошарового зародка.   

ІІІ. Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (1,5 балів)
14. Виберіть ознаки, що характеризують орла степового.
А. Рівень:                    Б. Належність до класу:     В. Спосіб живлення:
1.  екосистемний,         1. Амфібії,                             1. Сапрофаг,
2. клітинний,               2. Ссавці,                               2. Паразит,
3. молекулярний,        3. Птахи,                                3. Фітофаг,
4.  організмовий,        4. Хрящові риби,                   4. Хижак.

ІV. Дайте відповідь на запитання (1,5 бали)
15. Що є спільного і відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами?
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



 БИОЛОГИЯ 9 КЛАСС 22.05.2020 
тема "ГМО"
https://www.youtube.com/watch?v=ZwaRElrL4tw
https://www.youtube.com/watch?v=L8YpIDZgS3M
ПРОРАБОТАТЬ ПАРАГРАФ 65. НАПИШИТЕ ЕССЕ НА ТЕМУ"МОЕ ОТНОШЕНИЕ К ГМО"

фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас - Основи здоров'я 17.05.2024

  9 клас - Основи здоров'я 17.05.2024 Тема: Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей. Значення моральних цінностей для профілактики І...