БИОЛОГИЯ 8 КЛАСС 22.05.2020
тема"строение и функции репродуктивной системы. менструальный цикл.оплодотворение. беременность"
https://www.youtube.com/watch?v=NjOmbErBNbk
https://www.youtube.com/watch?v=I1859VWV-gw
Проработайте параграф 62-64. выполните задание с таблицей с 278
основы здоровья 5 КЛАСС 22.05.2020
тема" Підсумкове заняття з теми соціальна складова здоровя "
БИОЛОГИЯ 10 КЛАСС 22.05.2020
тема"строение и функции репродуктивной системы. менструальный цикл.оплодотворение. беременность"
https://www.youtube.com/watch?v=NjOmbErBNbk
https://www.youtube.com/watch?v=I1859VWV-gw
Проработайте параграф 62-64. выполните задание с таблицей с 278
фото отчет с ответами прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО 8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com
основы здоровья 5 КЛАСС 22.05.2020
тема" Підсумкове заняття з теми соціальна складова здоровя "
І рівень (0.5 бали)
1.
Основні документи, якими проголошуються права і обов’язки
громадян, дорослих і дітей:
А
правила
для учнів школи;
Б
програма «Здорова
нація»;
В
Конвенція ООН про
права дитини;
Г
правила
безпеки для дітей.
2.
Учні мають право на:
А
посилено
працювати;
Б цілий
день грати в ігри;
В
медичне
обслуговування;
Г
повноцінне
харчування.
3.
Невербальне спілкування, це:
А обмін
інформацією без слів;
Б обмін думками;
В обмін реченнями;
Г
обмін фразами.
4.
Обов’язки учнів 5 класу:
А
самостійно
готувати обід і вечерю;
Б
старанно і
наполегливо вчитися;
В
служити у
військових формуваннях;
Г
піклуватися про
своє здоров’я, зміцнювати його.
5. Ознаки агресивної поведінки:
А
жалісний погляд;
Б
стиснуті кулаки;
В
насуплені брови;
Г
вільна хода.
6.
Шляхи інфікування ВІЛ:
А
через комах;
Б
через кров;
В
від матері до
немовляти;
Г
спільне
користування одягом.
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення поняття.
Туберкульоз – …
8. Вкажіть правильні твердження.
А Ніхто не може примусити
мене робити те, що шкодить моєму здоров’ю.
Б Спілкування не впливає на здоров’я, навчання
та поведінку.
В Слід поважати
усіх членів родини, їхні звички, роботу, прагнення й бажання.
Г У підлітковому
віці неможливо захворіти на СНІД.
9.
Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.
Термін
|
Визначення
|
1 Конституція
|
А синдром набутого імунного
дефіциту
|
2 Щеплення
|
Б основний закон держави
|
3 СНІД
|
В здатність організму захищатися
від чужорідних чинників
|
4 Імунітет
|
Г вакцинація, метод профілактики інфекційних та бактеріальних захворювань
|
ІІІ рівень (1,5 бали)
10.
Назвіть види та ознаки спілкування.
11.
Що дитині потрібно, аби бути щасливою?
IV рівень (3 бали)
12.Поясніть:
причини та наслідки СНІДу.
фото отчет прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО 8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com
БИОЛОГИЯ 10 КЛАСС 22.05.2020
тема"Підсумкова контрольна робота"
І. Виберіть із запропонованих
відповідей одну правильну ( по 0,5балів за правильну відповідь)
1.
До неклітинних форм життя належать:
А) тварини; В) віруси;
В) рослини;
Г) гриби.
2. Які речовини потрібні для автотрофного живлення картоплі?
А) білки й олії; Б) кисень й вода;
В) вода та вуглекислий газ; Г) вуглеводи і
мінеральні солі .
3.Захворювання
на цингу виникає при нестачі в організмі вітаміну:
4.
Перевищення йонів фтору у воді призводить до захворювання:
А) холера; Б) гельмінтоз;
В) флюороз; Г) рахіт.
5.
Який тип успадкування такої ознаки як гемофілія людини:
А)
аутосомно-домінантний;
Б) Х-зчеплений
домінантний;
В)
аутосомно-рецесивний;
Г) Х-зчеплений
рецесивний.
6. Оберіть основне джерело комбінаційної
мінливості:
А) реплікація; Б) модифікація; В) кросинговер; Г) мутації.
7. Як називаються мутації, що виникають в
статевих клітинах:
А) соматичні; Б) генеративні;
В) домінантні; Г) рецесивні.
8. Які
із біологічних мутагенів найнебезпечніші для організму людини:
А)віруси грипу; Б) соланін;
В) отрута гадюки ; Г)
стафілококи.
9. Як
називається лікування захворювань шляхом заміни дефектних генів:
А) хіміотерапія ; Б) аромотерапія; В) гірудотерапія; Г) генотерапія.
10.
Яким буде співвідношення за генотипом серед нащадків за моногібридного
схрещування гетерозиготних батьківських
особин у разі неповного домінування
А) 1:1 Б)3:1 В) 1:2:1 Г) 9:3:3:1.
ІІ.
( По 1 балу за повністю правильну відповідь на запитання).
11.
Установіть відповідність між функціональним процесом і рівнем організації живої
матерії:
1. догляд зграї за потомством, А) екосистемний,
2. мейоз, Б)
популяційно – видовий,
3. нервова регуляція функцій, В) організмів,
4. кругообіг речовин й енергії, Г) клітинний,
Д )молекулярний.
12. Установіть відповідність між відділами рослин і представниками.
А) Мохоподібні, 1. ламінарія, саргасум,
Б) Покритонасінні, 2. сфагнум, зозулин
льон,
В) Голонасінні, 3. кипарис, ялиця,
Г) Папороті , 4. шипшина, ромашка,
5.
щитник чоловічий, орляк
13. Установіть відповідність між процесами
ембріогенезу людини та їхнім значенням
1. Дроблення; А. Формування
дитячого місця,
2. Гаструляція; Б.
Утворення бластомерів,
3. Плацентація; В. Прикріплення зародка до стінок матки,
4. Імплантація; Г. Утворення тканин й органів,
Д. Формування двошарового зародка.
ІІІ.
Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (1,5 балів)
14.
Виберіть ознаки, що характеризують орла степового.
А. Рівень: Б. Належність до класу: В. Спосіб живлення:
1. екосистемний, 1. Амфібії, 1. Сапрофаг,
2. клітинний, 2.
Ссавці, 2. Паразит,
3. молекулярний, 3. Птахи, 3. Фітофаг,
4. організмовий, 4. Хрящові риби, 4. Хижак.
ІV. Дайте відповідь на запитання (1,5
бали)
15.
Що є спільного і відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами?
фото отчет с ответами прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО 8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com
БИОЛОГИЯ 9 КЛАСС 22.05.2020
тема "ГМО"
https://www.youtube.com/watch?v=ZwaRElrL4tw
https://www.youtube.com/watch?v=L8YpIDZgS3M
ПРОРАБОТАТЬ ПАРАГРАФ 65. НАПИШИТЕ ЕССЕ НА ТЕМУ"МОЕ ОТНОШЕНИЕ К ГМО"
https://www.youtube.com/watch?v=ZwaRElrL4tw
https://www.youtube.com/watch?v=L8YpIDZgS3M
ПРОРАБОТАТЬ ПАРАГРАФ 65. НАПИШИТЕ ЕССЕ НА ТЕМУ"МОЕ ОТНОШЕНИЕ К ГМО"
фото отчет с ответами прислать на почту или вайбер до 24.05.2020 ДО 8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар