середа, 20 травня 2020 р.

Дистанционное обучение 21.05.2020

Биология 7 КЛАСС 21.05. 2020
тема "Приспособление растений и животных к совмесной жизни в природных сообществах"
Перейдите по ссылке, ознакомьтесь с материалом на сайте, напишите мини сочинение о своих впечатлениях об изученном материале
https://kemavrora.ru/zhivye-organizmy-sreda-obitaniya-prisposoblenie-organizmov-k.html
фото отчет  о проделанной работе прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com

ОСНОВЫ ЗДОРОВЬЯ 7 КЛАСС 21.05. 2020
тема "Підсумкове оцінювання"
                          « СОЦІАЛЬНА     СКЛАДОВА    ЗДОРОВ’Я    ЛЮДИНИ «
                                             В -І
 І  РІВЕНЬ :
1 .Як    називається    сукупність    заходів ,що  запобігають   захворюванням  і  зберігають  та покращують  здоров’я   людини ?  Це :
  а)   Апетит ;           б) ЗСЖ   ;                      в) гігієна  ;                                              г)навички   і  звички .
2.Ознаки   статевого   дозрівання   з’являються                        завдяки :
  а)правильному  харчуванню ;  б)руховій   активності ; в)статевим   гормонам ; г) веселій  вдачі .
3 .Факторами   ризику  для   гармонійного  розвитку    підлітків  є  :
   а)уживання  алкоголю  ;   б)відмова   від   тютюнокуріння ;   в)небезпечні  компанії  ;
    г)відвідування   музичної    школи ;      д)рухлива   діяльність;               е)ризикована  поведінка .
4.Що   найбільше  впливає   і від   чого   залежить   здоров’я   людини ?
  а)стан   довкілля ;         б) спосіб   життя ;    в)медицина ;     г)спадковість .
5.Це   зовнішнє    покриття    організму    людини  ,його   найбільший   орган . Що  це  ?
6.Які   показники   використовують   для   оцінки  фізичного  розвитку  :
   а)округлість   грудної  клітки ;      б)маса  тіла;  в)стан   здоров’я;     г)довжина  тіла  (зріст) .

І І РІВЕНЬ  :
1.Гормони  -  це  :
  а)речовини ,   що регулюють  різноманітні  процеси  життєдіяльності  організму ;
  б)речовини  ,  що  прискорюють  швидкість   хімічних   реакцій ;
  в)речовини ,  що  уповільнюють  швидкість  хімічних   реакцій  ;
  г)поживні  речовини .
2.Фактори    ризику  -  це фактори ,  які  :
  а)не  впливають  на  здоров’я ;              б)позитивно   впливають  на  здоров’я і зміцнюють  його ;
  в)не  пов’язані  зі  здоров’ям ;     г)негативно  впливають  на  здоров’я і можуть погіршити   його .
3. Надмірне  навантаження  на  скелет у  період   його   формування  може  призвести  до  :
  а)алергії  ;  б)інфекційних  захворювань ;  в)гастриту ;  г)плоскостопості і викривлення  хребта .
4.Лікарі  розрізняють  :
 а) 2  типи  шкіри  ;   б)три  ;          в)чотири ;       г) п’ять  типів  шкіри .
5.Стан  шкіри  не   залежить  :
а)від  харчування ;   б)роботи  органів  травлення ;   в) пам’яті  та  сили  волі ;  г) вітамінів .
6)Негативний  вплив  на  шкіру  не  справляє  :
     а)нікотин ;         б)наркотики ;          в) алкоголь ;                г)правильно  підібрана  косметика .

І І І –РІВЕНЬ  :
1.Лікувальною  косметикою   можна  користуватись  :
а)не  порадившись  із  лікарем ;       б) на  власний  розсуд ;
   в)тільки  порадившись  із  лікарем  ;        г)як   завгодно   довго .
2. Макіяж  - це  :
  а)мистецтво  нанесення  лікувальної  косметики й  засоби  для  цього ;
  б)мистецтво  нанесення  декоративної   косметики й   засоби  для   цього ;
  в)уміння  підмальовувати  очі  та  нафарбувати   губи  ;
  г)уміння  накласти   на  обличчя    маску  .
3.Під  час    вибору   косметики   підліток  :
  а)не  має   враховувати  свій  вік  і  тип  шкіри ;
  б)може   купувати   все ,  що  йому  подобається ;
  в)має   враховувати   свій   вік  і  тип   шкіри ;
  г)не  повинен   звертати  уваги  на  поради   лікаря .
4.Для  точної  оцінки  рівня  індивідуального   розвитку  та  здоров’я  рекомендують   звертатися  до  лікаря :
 а) двічі  на  рік  ;    б)один  раз  на  п’ять  років  ;    в)один  раз  на  тиждень ;  г) раз  на  10  років .
5. Фактором    ризику   для   соціального   здоров’я    людини  є  :
  а) загартування ;     б)агресивність ;    в)доброзичливість ;  г)порушення  правил  харчування .

ІV  РІВЕНЬ :
1.       Доповніть  речення   та  запам’ятайте  .
Підлітковий   період   характеризується   інтенсивним   ………………….  всього  організму  ,це  пов’язане  з  тим ,  що  відбувається ……………..    дозрівання  . У  цей  період  розвиваються  …………
статеві   ознаки  ,  які   зовні   відрізняються …………… від ……………   .
2.      Проаналізуй   ситуацію .
Хлопець  помітив ,  що  за  останній  тиждень на  обличчі  з’явилося    багато   вугрів    , але  продовжує   вживати   велику  кількість   цукерок  ,  чіпсів  ,  газованої   води  .
   Що  ти порадиш   хлопцеві  ?

3.Як   ви   розумієте   слова  Демокріта :  « Подібно  до  того  ,  як   буває  хвороба  тіла ,  буває  також    хвороба   способу   життя  « .
фото отчет прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



ХИМИЯ 8 КЛАСС 21.05. 2020
ТЕМАПідсумкова контрольна робота"
1. Укажите формулу соли, которую люди используют для приготовления пищи: 
а) NаCl; б) КCl; в) NаNО3; г) НCl.
2. Раствор основания изменяет цвет индикатора лакмуса на:
а) синий; б) не изменяет; в) розовый; г) бесцветный.
3. Укажите соответствие между формулами веществ и их названиями:
а) Fe2О3; б) Fe2 (SО4)3; в) Fe( NО3)3; г) Fe(ОН)2.
1) феррум (ІІІ) сульфат;  2) феррум (ІІІ) оксид;  3) ферум (ІІІ) нитрат;   4) феррум (ІІ)гидроксид.
4. Формулы оксида, основания, соли соответственно:
а) Fe2О3; Н24; КОН; б)К2О; Fe(ОН)2; СаСО3.
5. Укажите ряд веществ в котором приведены только оксиды :
 а) K2SO3 ;  NaOH  ;  HCl ;      б) NaCl ;  CaSO4 ; BaI2 ;    в) CaO ; Na2O ;  Al2O3 .
6. Напишите формулы кислот :   сульфитная,    фосфатная,    хлоридная.
7. Укажите название основания :
а) Калий хлорид ;  б) Натрий гидроксид  ; в) Алюминий сульфат ; г) Магний оксид.
8. Составьте  формулы солей :  Калий хлорида,  Магний карбоната,  Цинк нитрата.
ІІ. Середній рівень.
1. С перечисленных особенностей укажите те, которые касаются солей:
а) взаимодействует с водой; б) взаємодействует с металлами; в) взаимодействует с кислотами.
2. Закончите уравнение реакции : СuО + Н24 →.      Это реакция:
а) соединения;  б)розлажения;  в)обмена;  г) замещения.
ІІІ. Достатній рівень.
1.Запишите уравнение реакции и укажите общую сумму коэфициентов в уравнении реакции взаимодействия  фосфор (V) оксида с водой :  
а) 7    б) 5  в) 6   г) 4
2. Сделайте необходимые вычисления и укажите количество вещества азота  N2 массой 56 г :
а) 1     б) 1,5  в) 2    г) 3
3. Закончите уравнения:
а)KOH + Zn (OH)2 →          б) SO3 + Mg(OH)2    →        в) Al2O3 + H2SO →  
4. Осуществите превращения:
Mg → MgO → Mg(OH)2 → Mg3(PO4)2.
ІV. Високий рівень.

Вычислите, когда обраутся больше водорода: в результате взаимодействия сульфатной кислоты с магнием 10 г или цинком массой 10 г ?

фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com


БИОЛОГИЯ 8 КЛАСС 21.05. 2020

тема"Підсумкова контрольна робота" 
І рівень  
1 У шлунку харчова грудка
а) подрібнюється  б) всмоктується  в) зазнає хімічної обробки
2 Апендикс – це:
А) залоза        б) червоподібний відросток
3 Яка біологічна наука вивчає будову і функції клітин
А) цитологія б) гістологія в) анатомія
4 Скільки у людини хребців
А) 10-12          б) 33-34         в) 40-46
5 Якщо зображення формується на сітківці - це:
А) далекозорість б) близорукість в) нормальний зір
6 Сеча збирається в:
А) нирках  б) сечоводах  в) сечовому міхурі
7 Форму і контури предмета ми бачимо завдяки:
А)паличкам б)колбочкам в)склистому тілі г)склері
8 Місце найкращого бачення на сітківці – це:
А)жовта пляма б)сліпа пляма в)зоровий нерв г)колбочки
9.Якщо зображення формується перед сітківкою - це:
А)далекозорість б)близорукість в)нормальний зір
10. Світло заломлюється через:
А)склисте тіло б) кришталик в)сітківку г)склеру д)рогівку
11. Туберкульоз – це хвороба
А) серця          б) легень           в) шлунка
12. Яка наука вивчає будову організму та його органів
А) цитологія     б) гістологія      в) анатомія
ІІ рівень 
1 Закінчити речення:
А) Стегно і гомілка з’єднанні ……..
Б)  До органічних речовин клітини належать…..
2 Поставте знак «+» біля правильних тверджень:
А) Кістка зверху покрита окістям
Б) Ядро клітини забезпечує передачу спадкової інформації
В) В організмі людини міститься близько 2 л крові
Г) Набутий імунітет передається по спадковості
3 Пояснити терміни:      сколіоз,   альвеоли
ІІІ рівень 
1 Який термін зайвий, чому?  Нирки, шкіра, легені, серце
2 Яке значення війчастого епітелію у дихальних шляхах



фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com
  

БИОЛОГИЯ 6 КЛАСС 21. 05. 2020

ТЕМА "Підсумкова контрольна робота "
Тестові завдання з однією правильною відповіддю
1.Яка життєва форма у картоплі?
 а) трава;
 б) кущ; 
 в) напівкущ;
 г) дерево.

2.Який тип суцвіття характерний для соняшника?
А) китиця;
 б) кошик; 
в) головка;
 г) колос.

3.Який тип плода властивий  персику?
А) ягода;
б) яблуко; 
в) кістянка;
 г) сім'янка.

4. На пластинках і трубочках, розташованих під шапинкою гриба, утворюються (-ється):
а) спори;                                                            
б) ризоїди;
в) насіння;                                                          
г) гіфи.

5.     Причиною почорніння плодів помідорів є паразитичний:
 а) гриб;
 б) лишайник;
 в) рослина;
 г)тварина.

6. Встановіть відповідності між рослинами та типами їхніх плодів:
               
1) рис;
а) біб;
2) горох;
б) кістянка;
3) персик;
в) зернівка;
4)малина;
г) коробочка;
5) мак;
д)ягода.



7.Встановіть відповідність:
А)Соковиті плоди

1) Кістянка
2) Крилатка
3) Ягода
Б) Сухі плоди

4) Горіх
5) Коробочка
6) зернівка










  8.  Мак і дурман утворюють плоди одного типу, які називають ..................  .
                                                                       
  9.Живі організми, які утворюють плісняву (цвіль), належать до царства………

 10. За кількістю насіння плоди поділяють на................................. і ......................

       11. Вкажіть на малюнку основні частини квітки :
1

2

3

4

5

6









 12. Дайте відповідь на запитання:


Чому людина повинна дбати про збереження та охорону природи?
фото отчет с вопросами и ответами на них в виде теста прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



БИОЛОГИЯ  11 КЛАСС  21.05. 2020
тема"застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної быології та бїохімії у біотехнології"
опрацюйте параграф 60-61, що нового для себе ви дізналися?
фото отчет прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com

БИОЛОГИЯ факультатив 11 КЛАСС 21.05. 2020
для ребят, которые сдают ЗНО пройти пробный тест за 2016 год, по заданиям, которые вызывают затруднения задавайте вопросы
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 
23.05.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

8 клас - Біологія 15.05.2024

  8 клас - Біологія 15.05.2024  Тема: Меструальний цикл. Запліднення. Вагітність Доброго дня любі 8-класники! Запишіть дату, тему уроку.  Пр...