четвер, 12 листопада 2020 р.

 Дистанційне навчання 13.11.2020 (10 кл - біологія, 9 кл- біологія, 8 кл - біологія,  11 кл.- біологія,  7 кл.- хімія, 9 клас-  хімія, 10 кл - хімія,  )

Шановні учні, виконати завдання потрібно до 8:00 14.11.2020. Завдання надішліть на вайбер або електонну пошту 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com

7 клас - хімія 13.11.2020 

тема: багатоатомність речовин. Метали й неметали. металічні й неметалічні елементи 

на прошлом уроке вы узнали, что все вещества по своему составу делятся на простые и сложные. назовите примеры простых веществ, сложных веществ. Все они образованы химическими элементами. в свою очередь химические элементы разделяют по их свойствам на металлические и неметаллические. металлические элементы отделить от неметаллических можно с помощью длинного варианта таблицы химических элементов, если провести условную линию от бора до астата. Неметаллические элементы будут находиться в верхнем правом углу.

металлы и неметалллы отличаются по своим свойствам


домашнее задание прочитать текс с 83-85. выполнить номер 3 с 89

10 клас - хімія 13.11.2020 

тема: виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною. ров'язання задач

опрацювати параграф 7. Розібрати приклади розвязання задач. за прикладами розязати номер 43 с 46. надіслати фотозвіт

9 клас - хімія 13.11.2020

тема: виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів гідрогену. якісні реакції на деякі йони. застосування якісних реакцій

качественные реакции позволяют ответить на вопрос: "содержится ли определенное вещество или ион в исследуемом образце?" знания о качественных реакциях применяются в пищевой сфере, криминалистике, медицине и многих других областях. Вы уже знакомы с действием индикаторов, которые помогают определить содержание гидроксид-ионов, ионов гидрогена по шкале рН. Вспомните как ведут себя ЛАКМУС, МЕТИЛОРАНЖ, ФЕНОЛФТАЛЕИН, УНИВЕРСАЛЬНЫЙ ИНДИКАТОР в щелочной и кислой среде?

ознакомтесь с текстом параграф 13. Проанализируйте блок-схему на с 78.

закрепите полученные знания с помощью лабораторных опытов №7-9

1. определение хлорид-ионов. Просмотрите качественную реакцию по ссылке на определение хлорид-ион. Что наблюдали? запишите наблюдения,  уравнение реакции в молекулярном, ионном полном и сокращенном виде.

2. определение карбонат ионов. Просмотрите качественную реакцию по ссылке на определение.карбонат -ион Что наблюдали? запишите наблюдения,  уравнение реакции в молекулярном, ионном полном и сокращенном виде.

3.определение сульфат-ионов.Просмотрите качественную реакцию по ссылке на определение сульфат-ион Что наблюдали? запишите наблюдения,  уравнение реакции в молекулярном, ионном полном и сокращенном виде. оформите лабораторные опыты № 7-9 в тетради. фотоотчет пришлите удобным для вас способом

9 клас - біологія  13.11.2020 

тема: обмін речовин та енергії

опрацювати параграф 17. замалювати схему метаболізму клітин с 74. надіслати міні-твір до 6 речень про що дізналися з теми зручним для вас способом

8 клас - біологія 13.11.2020 

тема: харчові та енергетичні потреби людини




опрацювати параграф 6. проаналізувати слайди. надіслати міні-твір до 6 речень про що ви дізналися з теми зручним для вас способом
10 клас - біологія 13.11.2020 
тема: білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі
за слайдами та параграфами 20-21 за пыдручником соболя зробіть краткий опорний конспект використовуючи схеми, таблиці при складані конспекту. фотозвіт надішліть зручним для вас способом











11 клас - біологія 13.11.2020 
тема: узагальнюючий урок з теми "адаптація". Самостійна робота

«Адаптація»

Варіант  № 1

Завдання з 1 правильною відповідю  0,5 бала

1. Укажіть факультативного ектопаразита людини, який є переносником збудника енцефаліту:

А)вощі; Б) блохи; В) аскариди;  Г) кліщі.

 

2. Прикладом мутуалізму є відносини:

А) дерева та орхідеї на його гілках; Б) вірусу сказу й лисиці; В) сажкових грибів та кукурудзи; Г) раків самітників та актиній.

3. Прикладом паразитизму не є відносини:

А) акули та риби-прилипали; Б) вірусу сказу й лисиці; В) сажкових грибів та кукурудзи; Г) аскариди та людини.

4.Прикладом адаптації дельфіну до середовища існування є наявність:

А) шлунку; Б) плавників; В) жабер; Г) хребта.

5.Поведінковою адаптацією до дії холоду у ластівок є:

А) сплячка; Б) синтез естрогену; В) міграції; Г) щільне хутро.

6. Гомойотермним організмом є:

А) голуб; Б) коник; В) жаба; Г) ящірка.

7. Пойкілотермним організмом є:

А) горобець; Б) гадюка; В) ведмідь; Г) кінь.

Завдання з декількома правильними відповідями  1 бал

8. Екологічно пластичними видами є:

А) лисиця; Б) коала; В) мурахоїд; Г) людина.

9. Екологічно непластичними видами є:

А) лисиця; Б) коала; В) мурахоїд; Г) людина.

10. Морфологічними адаптаціями кактусів до умов пустелі є:

А) транспірація переважно в ночі; Б) зменшення кількостї продихів; В) утворення колючок; Г) САМ-метаболізм.

11.Адаптаціями крота до умов існування в грунті є:

А) форма тіла; Б) перетинки на лапах; В) великі різці; Г) капаючі кінцівки.

12. Укажіть форми симбіозу видів:   1 бал

А. блоха та собака -  __________________________________

Б. джміль та конюшина - ______________________________

В. леви та гієни - _____________________________________

Г. кінь та коза-_______________________________________

13.   Вкажіть ознаки зазначених організмів в таблиці  . Для кожного виберіть по одному варіанту з кожної колонки. 1,5 бали


А

річковий окунь 

Б

дикий кабан

В 

ведмідка 

Середовище існування

Спосіб пересування

Покрови

1 наземне

2 підземне

3 водне

1 плавання

2 ходьба

3 повзання

1 кутикула

2 луска

3 хутро

 

А _________,   Б___________, В____________.

 

14. Опишіть життєвий цикл аскариди людської. 2 бали

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас - Основи здоров'я 17.05.2024

  9 клас - Основи здоров'я 17.05.2024 Тема: Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей. Значення моральних цінностей для профілактики І...