четвер, 23 квітня 2020 р.

ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ НА 24.04.2020

БИОЛОГИЯ 8 КЛАСС 24.04.2020 
тема"Речь. Мышление и сознание Р.Декарт говорил"Я мыслю, следовательно, я существую".
дорогие восьмиклассники, давайте перенесемся с вами на год назад  и вспомним как общались животные. для этого просмотрите видео https://www.youtube.com/watch?v=_0ePcaQqAk4
чем отличается язык животных от речи человека, ведь это является способом обмена информацией между видами? подумали, тогда идем дальше. Речь, мышление, сознание позволяет отнести человека к биосоциальному виду.Что такое  первая и вторая сигнальные системы, мышление на эти вопросы вы найдеие ответы на страниах параграфа 52-53. выполните письменно рубрику учимся познавать на с 229.
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 25.04.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com


основы здоровья 5 КЛАСС 24.04.2020 
тема"Ребенок  в автономной ситуации"
Ребята, мы с вами каждую минуту своей жизни проводим в окружении социальной среды. И образуют ее все знакомые и не знакомые нам люди. Находясь в социальной среде мы можем оказаться с вами в автономных ситуациях. Ознакомтесь с иллюстрациями





Этот перечень можно продолжать очень долго, т.к. можно попасть в различные ситуации. Твоим заданием будет составить общую памятку как нужно себя вести в любой автономной ситуации. В этом тебе так же поможет  учебник параграф 26-27.
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 25.04.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



БИОЛОГИЯ 10 КЛАСС 24.04.2020 
тема"Рост и развитие клеток и факторы, которые на него влияют"В любом организме постоянно происходят изменения. Без этих изменений не один организм не смог бы существовать. Что это за изменения и какие факторы оказывают влияние вы узнаете с помощью своего учебника
Проработать параграф 57. Составить опорный конспект
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 25.04.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com



 БИОЛОГИЯ 9 КЛАСС 24.04.2020 
тема "Пищевые связи, поток энергии и круговорот веществ в экосистемах "
Сегодня на уроке, вы познакомитесь с процессами, без которых не смогла существовать ни одна экосистема. Рассмотрите такие понятия как экологическая пирамида, трофические связи, потоки энергии. Вспомните кто такие продуценты, консументы, редуценты? Какова их роль в экосистемах? Ознакомтесь с иллюстрациями. Что на них изображено?





Использую параграф 55 составьте в тетради примеры пастбищных и дентритных цепей питания. заполните таблицу на с 237.
фото отчет с ответами  прислать на почту или вайбер до 25.04.2020 ДО  8:00 0686339249, uliaachkasowa1988@gmail.com


ОСНОВЫ ЗДОРОВЬЯ 6 класс факультатив 24.04.2020 
тема "я и мои права "
 на занятті мова буде йти про те, що таке потреби та забаганки, про такі важливі речі, як права та обов'язки дітей; відбудеться знайомство з Конвенцією ООН про права дитини.

Вправа "Для чого служить цей предмет?"
Вправа має на меті познайомити учасників з поняттям універсальності і невід'ємності прав.  Пропоную   сісти в коло. По колу передається будь-який предмет (це може бути пластикова пляшка, коробка чи олівець...).  уявіть, як можна використати цей предмет. Кожний учасник висловлює своє припущення з приводу використання предмету (наприклад, пластикову пляшку можна використати як вазу для квітів, як стаканчик для ручок та олівців… Якщо учаснику важко відповісти, предмет передається далі. Обговорення: - У нас був один і той же предмет, чому такі різні версії щодо його використання? - Від чого залежали наглі припущення?  кожен у свою відповідь вклав власну творчу уяву. - Як ви думаєте, коли у людини з'являється уява? А чи можна відібрати у людини уяву?  уява дана людині від народження. Вона особлива у кожного і їі неможливо відібрати. уяву, так і права у людини не можна забрати, бо вона з ними народжується. Деякі люди можуть ігнорувати права інших, порушувати їх, але попри все людина їх має, незалежно від того, хто вона і де живе. Також людина від народження має право на свободу та людську гідність. І власне свобода і людська гідність є складовими прав людини. Права людини передбачають реалізацію життєво важливих потреб кожного.
 Вправа "Про дитячі потреби та забаганки"
Метою вправи є з'ясувати, що таке потреби та забаганки, навчити учасників відрізняти потреби від забаганок, сприяти усвідомленню необхідності дотримання прав інших.
 Вправа "Конвенція ООН в малюнках"
 Метою вправи є надати учасникам інформацію про основні статті Конвенції ООН, використовуючи малюнки, навчити дітей орієнтуватися у змісті Конвенції ООН про права дитини. Інформаційне повідомлення у 1948 році ООН прийняла Загальну Декларацію прав людини. Цим документом встановлювалися стандарти для всіх країн, які були спрямовані на захист окремого громадянина від можливості порушення його прав. Декларація проголосила, що права людини є "основою свободи, справедливості й миру у всьому світі". В цілому діти користуються тими ж правами, що і дорослі. Однак, через те, що вони малі, їм потрібен додатковий захист. Конвенція з прав дитини - це міжнародна угода, схвалена Генеральною Асамблеєю ООН у листопаді 1989 року. Конвенція — угода, міжнародний договір з якогось одного спеціального питання, що визначає права й обов'язки держав з цього питання. Конвенція ООН про права дітей нагадує народам Землі про права їхніх дітей. Конвенція складається із 3-х частин, 54 статей. ЇЇ підписали майже всі країни світу. В Україні Конвенція була ратифікована (прийнята) у 1991році.
 Робота в групах
Учасники отримують тексти Конвенції ООН з вказаними статтями для опрацювання. Кожній групі пропонується розглянути три статті (ст. 5, 6, 7; 12, 13, 15; 17, 19, 24; 25, 27, 31, 33, 36).  пропоную уважно прочитати визначені статті і намалювати те, про що в них йдеться. По завершенні роботи групи презентують свої малюнки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

8 клас - Біологія 15.05.2024

  8 клас - Біологія 15.05.2024  Тема: Меструальний цикл. Запліднення. Вагітність Доброго дня любі 8-класники! Запишіть дату, тему уроку.  Пр...