четвер, 2 травня 2024 р.

9 клас - Основи здоров'я 03.05.2024

  9 клас - Основи здоров'я 03.05.2024

Тема: Репродуктивне здоров'я молоді


 Доброго дня любі 9-класники!

Опрацюйте матеріали уроку: https://www.youtube.com/watch?v=3cede-Q-GBM, виконайте практичне завдання 

Практичне завдання № 11. Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей

Мета: визначити місце здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей.

Порядок виконання роботи

1. Складіть у зошиті або на аркуші перелік власних життєвих цінностей.

(Можна скористатися таким переліком: родина, професія, любов, дружба, доброта, пізнання світу, подорожі, мистецтво, добробут, кар’єра, гроші, комфорт, освіта, особистісне зростання, повага до людей, віра в інших, надія, оптимізм, терпіння, здоров’я, толерантність, слава, чесність, сміливість, самоповага, соціальне визнання, справедливість, незалежність, можливість займатися творчістю, можливість допомагати людям.)

2. Для подальшого визначення ієрархії власних життєвих цінностей користуйтеся такою шкалою оцінювання:

«3» — життєва цінність максимально важлива;

«2» — життєва цінність достатньо важлива;

«1» — життєва цінність не дуже важлива.

3. Проаналізуйте ієрархію власних життєвих цінностей.

Запишіть у три окремі стовпчики життєві цінності, які є для вас максимально важливими, достатньо важливими, не дуже важливими. У якій групі цінностей опинилося здоров’я? Які цінності для вас важливіші за здоров’я? Які цінності є для вас менш важливими за здоров’я?

4. Зробіть висновки.

Домашнє завдання: виконайте завдання в блозі

Письмові завдання надсилайте  до 18:00 03.05.2024 на вайбер 0686339249

Завантажити підручник можно за посилнням https://shkola.in.ua/2510-osnovy-zdorov-ia-9-klas-bekh-2021.html  

Немає коментарів:

Дописати коментар

7 клас - Біологія 17.05.2024

  7 клас - Біологія 17.05.2024  Тема: Екскурсія "Різноманітність тварин свого краю" Доброго дня любі 7-класники!  Запишіть тему ур...